tirsdag 21. desember 2010


Måtte ta med kameraet ut en liten tur i dag.
Er hjemme med sykt barn, og burde selvfølgelig vært superefektiv.
Men det er jeg altså ikke.........


Det meste er vel i boks.....tenkte jeg skulle få laget noe mer krumkaker og kokosmakroner.
Gorobrød og rømmebrød har jeg enda ikke fått laget...
Jeg er litt sånn at jeg liker å prøve meg....spesielt på slike litt gamle og sære ting.
Rømmebrødene fikk jeg smake mens jeg bodde på Gol, og jeg bare elsker de skjøre tynne brødene som brekker bare du ser på de og som smelter på tungen........


Her står juletreet vårt da.
Er det ikke flott.....
med et vakkert dryss av puddersnø.....
nesten synd å skulle flytte på det.
Hos oss er det "JULETREMANNEN" som kommer med treet.
Det har han gjort i flere år nå.
Han er en lokal bonde med noen få trær som han kjører ut til faste kunder hvert år.

Juleklem fra Ingjerd

4 kommentarer:

  1. ikke verst å få tilkjørt juletreet helt til døren. Det må vel kalles god service. Koselig utenfor huset ditt. Riktig god jul til deg!

    SvarSlett
  2. Bare en liten snartur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul :-D

    Juleklemmer fra Karianne

    SvarSlett
  3. Bare herlig inngangsparti du har, elsker den stigen du har der og den ser jo så skjønn ut med masse snø på. Tenker småfuglene bruker den også??Kjedelig med sykt barn, stakkars liten. Ønsker den lille god bedring og så ønsker jeg deg en strålende helg!!

    SvarSlett
  4. Eg vil ynskje deg og dine ei velsigna jolehelg frå oss her inne i Modalen og takke for kjekke kommentar på bloggen min i året som gjekk!

    Klem!

    SvarSlett