mandag 6. desember 2010

Glædelig Jul!

Det heter så....julemarkedet på bygdetunet i Lierbyen.


Og det med det rette.....
Stemningen var så absolutt ubetalelig....
Mellom de gamle bygningene var det satt opp boder...Til og med i den gamle skolebygningen var det noen som fikk lov til å selge sine håndlagede produkter.
Men, skal jeg være helt ærlig????
Jeg er sjele glad jeg fant ut at jeg ikke skulle stå der selv.....
for det ble nok en særdeles kald opplevelse.....


Men noen fine bilder av ungene ble det.....
dvs. her er det selvfølgelig bare Sondre....
Søren også.....
hvorfor går det ikke an å få samlet alle ungene på et sted.
Og når jeg omsider har fått samlet de.....
hadde det vært fint å kunne få oppmerksomheten til alle tre samtidig............
Og at alle kunne smile......
eller i hvertfall se i min retning......
Hjelp!!!!!
Dette blir bare værre og værre...
Noen tror de er kjempekule........
Mens de i forkant ser jo tålig bar ut......

Hvor ble det av fotografen mon tro?????


Hva hjelper det om det naturen og miljøet er så fantastisk....
når tre terrorister ikke klarer å ha fokus noen ynkelige minutter....

Vel, mor gav opp og rømte hjem til varmen.....
rykende varm gløgg
risengrynsgrøt og mølje på østlandsvis for de litt modigere...

Ønsker dere alle en fortryllende uke.

3 kommentarer:

  1. Herlige rødkinnede vinterbarn du har =))Synes bildene ble koselige og levende. Nydelig stemning med hest og slede, kunne ønske meg litt tilbake til den tiden av og til - men ikke alltid. Takk for bestillingen også, jeg mailer deg og skal sende det sporenstreks! Det var også godt å høre at du ikke er altfor trist for butikken. Det er så herlig inspirerende med sånt pågangsmot som du har - og jeg skjønner jo at det ikke er så givende å drifte butikken når det ikke er nok kunder.KOs deg videre med kvelden!

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder!!♥ Virkelig idyllisk ,))
    Jeg må si det samme her som over at bildene ble så koselige og levende!!♥
    Ååå det bilde med hesten og sleden var jo bare så KOOOOS♥
    Nyt kvelden og denne herlige førjulen;))
    Goklem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  3. Så KOSELIG at du likte "Solens datter"! Jeg mailer deg senere i kveld men skal skrive på bloggen at bildet er solgt.

    SvarSlett