torsdag 30. desember 2010

Det ferdige resultatet!

Kombinasjon av velour og lillemartine.
Knapper fra Snella og Petronella.
Jeg har brukt sjablong og tekstilmaling fra Stoff og Stil.
Mønstret er det samme men jeg har laget den en del kortere en de foregående kjolene og laget rysj i to lag i nerkant.
Men nå har jeg lovet meg selv å pakke vekk symaskinene for morgendagen...
Skal ha selskap og nå bør jeg ha fokus på annen kreativ aktivitet..

Hehe, har laget hjemmelaget vaniljeis for første gang.
Litt redd for å lage for lite tenkte jeg at 2 lite fløte må jeg jo ha.....
Det jeg ikke tenkte på er at pisket krem rommer en del mer en fløte og når du i tillegg skal ha i eggedosis av 16 egg.....ja da sier det seg selv at dette blir voldsomme mengder.....
Så nå er fryseren full!

4 kommentarer:

  1. Hei:)
    så flink du er!!!virkelig kreativt.. (jeg har enda en ubrukt symaskin stående!!)

    Håper du har hatt en fin jul sammen med familien, og fått ladet batteriene til neste år.

    Jo da magen kommer seg den!!( gleder meg til det er over... !!)

    Ønsker deg et godt nytt år, og alt det beste for 2011.

    klem fra meg

    SvarSlett
  2. Flott resultat. Regner med kjolen blir behagelig å ha på seg også.

    SvarSlett
  3. Så utrolig lekker kjole, du er bare kjempeflink :)

    Takk for masser av god inspirasjon i året som har gått..

    Gleder meg til å følge med videre i 2011 :)

    ♥ GODT NYTT ÅR! ♥

    Nyttårsklem fra Tove

    SvarSlett
  4. Veldig flott kjole!!! Likte både sjablongteksten (men klarte ikke helt å skjønne hva som står der...er det noe fransk kanskje??) og rysjene var også superfjonge. Har absolutt sansen for fru Karlsens kreasjoner!!

    SvarSlett