torsdag 23. desember 2010

God Jul og Godt Nytt År

I hele desember har jeg lest "julemysteriet" av Jostein Gaarder.
Herlig og fasinerende lesning for liten og stor.
For meg har det vært den perfekte julekalender.
En liten rolig stund før leggetid i en hektisk hverdag sammen med ungene.

Vel, men nå er endelig den store dagen kommet!
Jeg ønsker å gjøre denne dagen like magisk, som det var for meg da jeg var liten.
Jeg husker spenningen ved å prøve og vokne så tidlig som mulig.....
liste seg ut i stuen for å få det første synet.......
av det lysende treet.........og alle pakkene.

Ungene her i huset får ikke være med å pynte juletreet.
Det blir nemlig pyntet sent på lille julaften......så også i år.


" Det er noe av himmelens herlighet som har forvillet seg ned på jorden.
I himmelen er det nemlig så mye herlighet at den har svært lett for å spre seg."


Et lite sitat fra "julemysteriet", egentlig om blomster men jeg synes det passer
fint om juletreet også.



Ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år
merry christmas and a happy new year
Vesele vianoce a stastny novy rok



Juleklem fra meg!



1 kommentar:

  1. Ett riktig flott og pyntet tre dere har kjøpt av juletre-mannen! Ha en riktig GOD JUL! Klemz

    SvarSlett