fredag 31. desember 2010

Årets nyttårsbord!

I år var det min kjære venninne Helene som slo ann tonen for årets borddekking.
Hun kom med en festlig dekorasjon i sølv som takk for en liten tjeneste.
Den består av fire vinglass med sukkulenter og julekulerer.
Så var det bare å grave litt i lageret og vips! så dukket det opp noen nydelige servietter i grått med engler fra søstrene Sagen. Hvite middagsservietter har vi selfølgelig et lite lager av....
Ut av skapet dukket det opp to store lysestaker i tinn......
Vola!

På julaften dekket jeg borde først med rød Kardelen linduk, men........
vet dere hva?????
bordet mitt er finest uten duk.
Og slik blir det i dag også.

Nå er kalkunen i ovnen, Waldorf salaten laget vi i går kveld.
God Italiensk rødvin står til temperering.
Den musserende er lagt til kjøling.

Litt finpuss med støvkluten og støvsugeren igjen.....
SÅ!

Da er tiden inne for å ønske Dere alle et riktig godt Nytt År!

Nyttårsklem fra meg!


6 kommentarer:

  1. Nydelig festbord : ) Fikk ikke åpnet linken din hos NIB! Kanskje det er noe feil der?
    Ønsker deg og dine et godt nyttår
    klem Tove

    SvarSlett
  2. Så vakkert bord du har dekket, Ingjerd!

    Ønsker deg et godt nytt år! Måtte det bli slik du ønsker!
    Vi blogges mer i året som har startet!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  3. Ja, det bordet ditt er det vel nesten en skam å legge duk på - det er jo kunstverk under glassplaten. Praktisk også da, så slepper du å vaske og stryke duker =)

    SvarSlett
  4. Lekkert bord du har dekket

    SvarSlett
  5. Tittei Ingjerd - kanskje du burde titte inn på fb-siden min?? Sier ikke mer, hihi.

    SvarSlett