søndag 26. desember 2010

Julekos!

Hihi, det er farligt å kjede seg i romjulen......
Så kaldt som det har vært her de siste dagene har verken de tobente
eller firebente ønsket å være ute.
Nå ja, vi har jo ikke sittet inne og tvunnet tommeltotter akkurat.....
derimot har vi vært på julebrunsj hos noen nære venner av oss første juledag, og på middag hos mine foreldre i dag.
Men det er noe rart med oss i det blå huset....
det klør liksom i fingrene.........
Selvfølgelig har "Fru Karlsen" sørget for å fylle opp lageret med aktiviteter.
Så når fruen selv syr sitter de andre og dekorerer krus........






Så var det resultatet da......
offwhite fleecekjole med litt belegg i tricotstoff.....
alt fra Stoff og stil.
Sitatet har jeg "lånt" fra Salige Lavendel sin facebook profil.
Dette er nok ikke et typisk "fru Karlsen" prosjekt....
men det falt tydeligvis i smak for jentene har allerede lagt inn bestilling......

Ønsker dere alle en fortsatt God Jul!



3 kommentarer:

  1. Ikke mye ute og tusler rundt vi heller. Helt toppers med innekos og dyrking av hobbyer;)
    Må du ha en skjønn romlulstid.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Herlig kjole! Tenker den faller i smak hos jentene ja :)

    Ønsker deg flotte romjulsdager!

    Juleklem fra Tove

    SvarSlett
  3. Oi, du er jammen produktiv i julen. Her går det i strikking av pulsvanter. Regner med jeg får høre et eller annet om jeg drar fram symaskinen. Men jeg har en del nyinnkjøpt stoff liggende, og som jeg gjerne skulle ha gjort noe med.

    Fortsatt god syromjul!

    SvarSlett