mandag 18. april 2011

Shopping!


Tja, det er jo mye rart en kan finne rundt om kring.....
Hadde nok ønsket meg en liten tur over brua til en ordentlig herlig bruktbutikk på Fagernes.....
Men med tre unger på slep, ble nok det ønsket for stort.
Må jo pynte litt til påske, det er litt tidlig med løkplanter her oppe. Men hva gjør det når Kiwi borte i bygda selger flotte sammenplantinger......

For mange år siden begynte jeg å lese hulebjørnens klan.....
så i år ble det ikke krim til påske...
Butikken "Artig" i Guldsmedgata på Fagernes legger ned og har 50% på alle varer......
Med meg hjem ble et "Lotta Djossou" smykke....
Har ikke turt å fortelle gemalen hva prisen var/ble......
Hehe, noen hemligheter må en jo ha.....

Fra Vintage companiet kom det hatt og slør i posten til meg.....


Nå planlegger vi overnatting i lavo nede i skogen.
Må vist ut og handle pølser og marshmellow...
Referat kommer....


1 kommentar:

  1. Hi hi, man skal ikke fortelle alt ,-))
    For en nydelig hatt med slør!!
    Virkelig lekkert pyntet på stigen med blomster, herlig påske dekorasjon!!
    Så gøy det høres ut med overnatting i lavo, kose dere masse!! ;-)
    Ja tenk den jobben, jeg har sett på alle sømmene og jeg tror ikke jeg hadde klart den jobben der nei. Jeg har ikke prøvd kjolen, tror den er for liten, men som du sier de snørte ganske så stram på den tiden... så kanskje med list og pustebesvær så går det ha ha ,-))
    Nyt av deilige dager & en riktig God Påske til deg & dine ønskes ;-))
    Klemmer Anki

    SvarSlett