lørdag 2. april 2011

Noe hjemmelaget!


Tenkte jeg fikk vise spisestuebordet mitt en gang til.
Det er ei dør som er dekorert etter alle kunstens regler.
Jeg har scannet inn gamle familiebilder og kjørt de ut på vanlig kopiark som er limt på dørspeilene med dekopagelim.(Også over bildene). Deretter har jeg sparklet alle overganger og pusset det jevnt etter at massen tørket.

Veildening på krakelering finner du her
Bena til bordet mitt er fra IKEA, men du kan fint bruke understellet fra et annet bord om du har et som egner seg.


3 kommentarer:

  1. Tusen takk for award og alt du deler på bloggen din. Er stolt av at jeg fikk deg i gang med blogginga og det er morsomt å ta en titt innom deg og se hva som skjer rundt deg og dine. Stor klem fra Sigrun

    SvarSlett
  2. tusen takk for award! så koselig.
    så morsomt å se hva du har gjort med spisebordet ditt.
    Jeg har for en tid tilbake gjort nesten det samme. vi har det som sofabord til tvkroken vår. jeg fant en gammel dør inni veggen i det gamle huset vi bodde i og det har jeg satt på gamle bein fra et flygel fra 1700-tallet! så fikk jeg glassplaten til å ha oppå fra min hund i bursdagsgave for noen år siden. :o) ha en flott helg!

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott bord - helt unikt og personlig!!
    Du har bare så masse gode ideer og jeg er kjempeimponert over hva du rekker over :)

    God søndag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett