fredag 1. april 2011


De fleste av dere som følger meg vet at jeg er en stor tilhenger av Salige lavendel
Vel, her har jeg kost meg mer med hennes kreasjoner....
Må jo se å få brukt litt av det jeg handler...
Må bare få kjøpt meg noen maljer........hmmmm, om ikke jeg har noe i kaoset ute på lofte....
Tag'sene skal nemlig få en malje til hampetauet, slik at jeg kan knyte de rundt syltetøyglassene.
Hun har laget tags til de mest brukte mel typer også....
For oss som sverger til å bruke norgesglass til oppbevaring er det jo genialt og merke det på den måten.
Tagsene tåler jo en runde i vaskemaskinen innimellom.

Klem

1 kommentar:

  1. Oj, skal si du gjorde mye ut av de strykemerkene!! Selv strøk jeg dem bare rett på et stykke hvitt stoff og klippet rett ut etter kantene og vips syntes jeg de var ferdige! Men du har jo faktisk SYDD tags og hatter =) Superflott - igjen!!Kjempegøy å få se hvordan andre bruker disse strykemerkene, får masse inspirasjon selv. Og TUSEN TAKK for positiv omtale enda en gang!!

    SvarSlett