søndag 26. juni 2011

Villa Clio

 I Perissa på Santorini ligger et lite 2 stjerners hotell.
Eierene heter Eleni og Adonis.
Mine foreldre har feriert hos dem i over 20 år.
De har rett og slett fått en ekstra familie der nede.
1-2, kansje 3 ganger i året er de der nede.
De har vært der i bryllup....
Det tok lang tid før jeg og min familie ble med.
Jeg elsker å reise, men hatet og reise med fly.
Men så er det jo slik at av og til må mann...
og en lærer at barierer er til for å overvinnes.

 Heldigvis er det en saga blott.
Billettene nedover ble bestilt tidlig i vinter.
Vi reiser en gjeng på 4 voksne og 6 barn, og vi gleder oss vanvittig.....


 Hotellet er ikke stort...
men det er så rent og ordentlig, 
og vertskapet er så utrolig hyggelige.

Her har dere meg, mamma'n min og Eleni....
og her er Adonis, pappa`n min og mannen i det blå huset.
Ser dere ekstra godt etter kan dere se noen malerier 
på veggene bak.
De er malt av pappa....
han benytter mye av tiden der nede til den slags syssler.
For en del år siden hadde han utstilling hos Galleri Odvar Olsen i Drammen, da kom det repesentanter fra ambasaden til åpningen med gresk retsina.

1 kommentar:

  1. Så koselige bilder. Gøy å ha en kunstnerpappa - sikkert der du har kreativiteten din fra. Heldig er den som er kreativ sier jeg, da får man noen ekstra gleder i livet. Skapergleden er en av de største vi har!!

    SvarSlett