lørdag 11. juni 2011

2 x soverom

 En liten titt 
etter dagens dont.
Det har regnet bortimot i hele dag.
Etter risgrøt nede hos bestemor og bestefar
fant vi ut at vi skulle flytte inn på det siste soverommet
selv om vi ikke er helt ferdig.
Ja ja, kommer tid kommer råd....
Her se dere resultatet.
Endelig har vi fått samlet hele møblementet.
Til og med skjermbrettet som jeg pusset opp i fjor
har fått komme frem.
Kort og gamle klyper handlet hos Salige Lavendel 
har kommet opp på veggen


 Det rommet vi har benyttet som soverom har nå blitt en gjesterom.
Men i natt skal Oda innvie det.
Også på gjesterommet har det kommet opp et bilde fra Salige Lavendel og et av mine egne.
Sengen stammer vist nok fra Amerika, vi fikk den av foreldrene til en venn av oss.
Ble riktig så fornøyd...
Om regnet tar pause i morgen skal det lukes blant mange blomstrende jordbærplanter.
Og så skal alle småplanter få et nytt hjem.
Vi fant ut at vi ikke skulle sette poteter i år.
Velger heller å lage et nytt jorbær bedd for det vi har nå har vi hatt i noen år.

Ønsker dere alle en riktig god lørdagskveld.

2 kommentarer:

  1. Ser ut som at det hele ble veldig flott! Gleder meg til å se det "live" i ferien. Kos deg videre før avreise hjemover igjen! Klem

    SvarSlett
  2. Skulle bare inn og si godnatt jeg, og så møtes jeg av disse herlige bildene. For noen fantastisk lekre detaljer du har fått til over alt her (ja, og det sier jeg ikke bare fordi mine kort og et bilde var med altså!!). Falt veldig for den helt spesielle fargen på stolen - støvgråblågrønn...nydelig!Og koffertene på hyllen, herlig - og mamelukken i vinduet! Jeg kunne gjerne vært gjest på dette rommet ja. Takk atter en gang for nydelig reklame for produktene mine, jeg blir like varm om hjertet hver gang =)

    SvarSlett