onsdag 9. februar 2011

Det har vært stille på bloggen min noen uker......
Det har sine grunner...
men i dag blir det et lite innlegg.
Jeg har nemlig vært på Fagkonferanse i Trondheim noen dager.
Ikke mye tid til verken shopping eller snoking, men i dag hadde jeg lurt inn en avtale.
Søte Tine med bloggen "Tine's kreative hjørne" og nettbutikken "Tine's shabby chic" åpnet nemlig butikken sin bare for meg.
Jeg ble møtt med en kjempe god klem etter å ha "sprintet" opp Nonnegaten fra Hotellet.
Og dere, jeg angrer ikke.
Hun hadde den søteste butikken dere kan tenke dere,akurat som Tine selv.
Bare se !


Hehe, hun var nok ikke helt klar for at jeg ville ha med damen selv, men hun slapp ikke unna.


Det var nok mye jeg kunne tenke meg å ha med hjem.......
men når man reiser med fly er desverre mulighetene ganske begrenset.

Selvfølgelig ble noe med hjem, men det får dere ikke se riktigt ennå.
Jeg anbefaler så absolutt å ta en tur innom om dere er i byen.
Jeg vet i vært fall at det har jeg tenkt å gjøre,
for en eller annen gang må jeg tilbake for å få sett mer av byen........


Dette var 2 gang jeg har vært i Trondheim.
Første gangen jeg var der var i 1984(tror jeg)
Da ble det arangert TT (tenåringstreff) i byen.
Den gangen fikk jeg heller ikke sett så mye av byen, men det var litt rart og stå nede ved hotellet og kikke opp på den store røde bygningen jeg dro kjensel på......
På vei opp til Tine fikk jeg bekreftet mine antagelser....
jo da , det var Bispehaugen skole der vi bodde...
en hel haug med ungdommer fra Buskerud.

Nå er jeg tilbake i det blå huset igjen.....
litt sliten og med et hode fult av inntrykk som skal bearbeides.
I morgen er det en ny arbeidsdag..........
Ønsker dere en fredfyldt natt, og spesielt til deg Tine......

Takk for et særdeles hyggeligt møte!



3 kommentarer:

  1. Anbefaler en ny tur til Trondheim ja. Den gamle bydelen Bakklandet er også verd et besøk.

    SvarSlett
  2. Åh, så søt du er!
    Bare hyggelig å åpne butikken for deg!
    Og det skulle jo bare mangle når du kom så langveisfra ;-)
    Men likte ikke bilde av meg selv....
    hi, hi
    Stor klem, og god helg til deg og dine

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder av butikken, den ser så herlig ut!! Og damen selv ser like koselig ut som butikken hun driver =) Flott at du fikk sneket henne med på et bilde, hehe.

    SvarSlett