lørdag 19. februar 2011

H&C

Hmmmm, i går var det lønningsdag....
Og hva gjorde fru Kalsen etter å ha avlevert yngste frøken karlsen
i en lekelandbursdag.
Jo da, tok med resten av familien Karlsen på shopping på Gullskogensenteret i Drammen.....
Endelig skulle det bli ny lampe på kjøkkenet i det blå huset.





Den heter "Santorini" og jeg må nok innrømme
at jeg har kikket på den en stund.


Nå skal jeg gjøre det jeg burde gjort før jeg knipset bildene....
Rydde og vaske på kjøkkenet etter at tre blad Karlsen pluss ei veninne av eldstefrøkna
har laget seg frokost......

Så skal jeg gå på skattejakt.....
bursdagspressangen til "tanteungen" er blitt borte...

Og så skal jeg gå igjennom morgendagen...
Det er nemlig den store dagen hvor barnekoret jeg driver skal fremføre musikalen
"Å så vakkert"
av Hans Inge Fagervik.
Generalprøven på tirsdag var et salig kaos....
men det skal vel generalprøver være?????

Rett etter fremføringen skal vi i Bursdags selskap
til kjære Ingrid som blir 7 år.

Gratulere med morgendagen
fra alle oss i det blå huset!

Ønsker dere alle en riktig god helg!



6 kommentarer:

  1. Åååå, jeg falt for den lampen ja!!! SÅ herlig og røff.Og så må jeg virkelig ønske lykke til med musikalen, så spennende det må være både for deg og barna!! Ble du ferdig med alle de blå kjolene???

    SvarSlett
  2. Lampa var kjempelekker. Gleder meg til å se den "live!" Takk for en hyggelig dag! både konsert og sselskap gikk strålende!

    SvarSlett
  3. Rustikk og tøff lampe. Den hadde passet på kjøkkenet her også. Lykke til med musicalen!

    SvarSlett
  4. Hur fint som helst.:-) Stina

    SvarSlett
  5. Et lite spørsmål om lampen - vet du om den finnes i vegglampe også??

    SvarSlett
  6. Ok, skal se om jeg finner nettsiden deres. Har ikke mye veggplass her heller, men kunne tenke meg en skikelig røff liten vegglampe over senga. Trenger litt leselys der av og til. Kos deg med dagen!!

    SvarSlett