fredag 11. juni 2010

Forrige helg var det marked på gamle Lier stasjon. Vi hadde en rask rydderunde her hjemme og samlet sammen en del saker vi ikke syntes vi trengte lenger. Noen timer gav et resultat på litt over 3000 men noe ble brukt blandt annet på dette syskrinet som mor måtte ha med seg hjem.
Tenker det blir flott jeg, når mor får gitt det noen strøk med maling.


Dette skapet var jeg så heldig å få på onsdagen.(heldige meg).... Prøver å overtale min kjære til at vi skal hive ut servantskapet på badet. Jeg har veldig lyst på en sånn rund håndvask som bare kan stå oppe på skapet.......... Ikke skal det males heller, bare vaskes og eventuelt lakkes. Ellers skal det få lov til å være som det er........

1 kommentar:

  1. Å, så flott skap!!! Helt enig i at "finishen" var superfin som den er nå. Men sikkert lurt med et par lakkstrøk ja hvis den skal stå på badet. Håper du får overtalt din kjære til det, for denne tror jeg vil gjøre seg utrolig bra med en vaskeservant på! Lykke til med overtalingen, hihi.

    SvarSlett