mandag 21. juni 2010

Ei fornøyd lita "frøken" koser seg i hagen.
Hun holdt på å kjede vettet av seg fordi storebror hadde besøk og storesøster var borte, og mamma og pappa "bare maler".

Vel, da måtte hu mor legge hode i bløt for å finne på noe da...



Gjett om det var ei som koste seg.
Men hu mor finner alltid noe irritere seg over.
Ser dere nøye på telte......
Ser dere at jeg har greid å snu den ene veggen med vindu......


Ja ja, det blir vel en rå med det etter vært, sprettekniven ligger vel en eller annen plass.
Men frøkna gir nå blaffen i sånne ting, heldigvis.

En riktig god kveld ønsker jeg dere.




3 kommentarer:

  1. Herlighet så flink du er altså!!! Blir så imponert av det du lager, og det virker som du lager det i en fei også...jeg hadde brukt både vinter og vår på det prosjektet der tror jeg. Kan tenke meg frøkna var glad og fornøyd med det nye "huset" ja. Jeg kunne godt ha satt meg inn der med noen puter og en god bok jeg også!! Jeg skal sende deg det du ba om, lager en mail med oversikt som vanlig i løpet av kvelden. Nå er det middag på gang her i huset og den skal spises utendørs. Godt å høre at det er solfyllt i Lier også!!Kos deg videre med dagen. Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Ok, den siste blir med den største glede sendt til Lier - tenker du klarer å trylle fram noe helt fantastisk med denne!!Får ikke sendt det før på mandag, håper det er greit.

    SvarSlett
  3. Glemte forresten å si takk for dine synspunkter/råd om å ta inn flere klær eller ikke. Jeg driver og har noen runder med meg selv, så det er kjærkomment med synspunkter rundt det. Jeg er også sånn som bare elsker å finne det helt spesielle som ikke jeg ser over alt, men det er noe med å kjøpe klær på nettet som jeg enda er litt i tvil om.For min egen del bør det liksom holde seg innenfor en viss pris hvis jeg skal kjøpe det uprøvet, men på den annen side er det jo bare å sende det tilbake om det ikke skulle passe. Da taper man selvsagt retur-porto, men det kan man kanskje leve med??

    SvarSlett