onsdag 14. mai 2014

Alt for lenge siden.......,,


Men her ser dere noe av det jeg har drevet med.
Askepott og Lillemus Mei heter stykket, og dere som er så gamle som meg husker kanskje stykket som dukketeater på barnetv.


To helgekurs med undervisning i kostymesøm har det blitt i løpet av senvinteren.
Og i påsken ble den siste finpussen gjort så fruen kunne si seg fornøyd.


Kjempemorsomt å jobbe med engasjerte foreldre og en regisjør som viste seg og være
 en gammel korkammerat.

I tilegg har jeg i vintermånedene lest literatur om veiledning, typeforståelse osv osv.
resultatet ble en muntlig eksamen i mars og en skriftlig til påske.....
Når jeg kom tilbake til jobben etter påskeferien lå det beskjed om at jeg hadde bestått og nå kan kalle meg sertifisert Vip24 veileder.....Hurra!

I neste innlegg skal jeg fortelle om det neste prosjektet......
konfirmasjon :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar