søndag 10. juni 2012

Søndag formiddag.......




Fryktelig mye grønt i beddene til det blå huset for tiden...
Men nå er det like før.....
Hurdalsrosene blir fulle av nydelige rosa roser...
og Astrid Lindgren har heldigvis trivdes godt med flyttingen.
Innimellom titter det frem noen tusenfryd (ønsker meg egentlig tuer)
og små markjordbær blomster som er etter farmor og farfar.
Som unge elsket jeg å plukke bærene som vokste på muren i hagen deres.

Er i bedre form i dag men forsatt litt "shaky"
Har prøvd å rydde litt i utstyret mitt....sukk, nei da ikke sy utstyret.
Heller alt scrappe-utstyret jeg har greid å samle...
Store planer om album som aldri har blitt gjennomført...
Og mye bilder....
som ikke har havnet i album av den grunn.
Ikke alltid lett å rekke alt en har lyst til å gjøre.

Lurer på om ikke jeg må la albumprosjektene bli et familieprosjekt for rolige høstkvelder med kakao og mimring.
Resultatene blir kanskje ikke slik som jeg kunne ønske meg....
men hva er egentlig viktig???
Ja da, jeg vet svaret. Selvfølgelig er fellesskapet viktigst....
Estetikken får komme i andre rekke noen ganger.

Men jeg kan jo hjemme de fineste arkene til et spesielt prosjekt :-)

1 kommentar:

  1. Uff, er du syk?!! Kjedelig. Håper du kommer deg fort på beina. Det var en veldig koselig/smart ide å gjøre albumlaging til et familieprosjekt. Det er jo ganske tidkrevende å scrapbooke, så da er det jo ikke så dumt å bruke prosjektet som kvalitetstid med sine kjære. Blir nok god stemning og muligheter for kommunikasjon av den gode minneverdige typen. God bedring...

    SvarSlett