onsdag 20. juni 2012

Give away



saligelavendel har Give away 

frem til den 25. juni.....









Jeg bare "digger" disse plansjene, 
og selvfølgelig må jeg henge meg på ....
Har allerede lurt en med fly-tegninger
 inn på gutterommet.

Sønnen ble storveis fornøyd, tenker morfar synes det er litt "kult" også.
Er det en som er "flygal" så er det han.
Da jeg var liten husker jeg han laget sånne plansjer for teknisk museum i Oslo.

Disse hang i det gamle museet i mange år, desverre har de ikke blidt med til Maridalen.

Men selfølgelig har jeg lyst på flere.....

Jeg ser at det er lettere å få innpass i heimen når det er litt "gutte-relatert". 
Foto og biler er jo bare midt i blinken.
Men fruen i huset har en forkjærlighet for sømrelaterte ting.......
og sko selvfølgelig.

så ser du resten av den fantastiske samlingen.

Klem

1 kommentar:

  1. Jeg henger ikke helt med i bloggeland disse dagene...hektisk iblandt! Men gøy at du ble med på giveawayen og takk for den flotter reklamen også! Hørtes spennende ut med de plansjene som din far lagde for teknisk museum, synd de ikke ble med til Maridalen!

    SvarSlett