søndag 4. april 2010

Ny kosekrok i stua i farmors hus, med nye bilder på veggene. Jeg liker å leke meg med gamle fotos..... som dere ser mangler det et bilde på veggen.......det kommer, og mest sansynlig flere til. Har kost meg med å bla i gamle album. Desverre ikke fra min familie, men min mann og derfor mine barn.



Skjønner ikke helt hvorfor dette bilde havnet denne veien, det var andre veien.........Var en liten tur på stoff og stil før ferien......det er farlig og ikke ha nok å gjøre........he,he. Så mellom middag hos svigers og kino med barn ogsvigerinne/svoger med barn har jeg fått klippet ferdig en del prosjekter......Her er det noe for store og små, og flere er underveis....

1 kommentar:

  1. Heia! Blir spennende å se hvar du får ut av det du kjøpte på S&S. Denne butikken er favorittbutikken min. Bor litt langt unna, men det hender jeg er i Trondheim, og da er et besøk her et "must".

    SvarSlett