søndag 11. april 2010


Fikk ikke tatt bilde av årets påske egg, så da får jeg gjøre det nå før jeg pakker de bort. Dagen i har jeg benyttet ute i det fri. Har forsatt noen snøflekker igjen i hagen, men bed og busker er fri for snø......Det er godt å kunne bruke kroppen litt igjen, beskjære frukttrær og rake løv. Middagen i dag ble også laget i det fri, grillsesongen er offisielt åpnet i det blå huset. Nå i kveld har jeg begynt på et nytt bursdagsprosjekt, enda en veske men etter en annen Tilds modell enn den forrige. Må jo ha litt variasjon. men før jeg hadde fått laget den ferdig skulle jeg bare dampe den litt......hadde ikke registrert at jeg hadde skrudd ned varmen så mye, men resultatet ble selvfølgelig en sprut med missfarget kondensvann. At jeg aldri lærer......men det gikk bort med litt zalo. Så nå henger den til tørk til i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar