onsdag 15. januar 2014

Hva skjer a?

Litt morsomt å følge med på diskusjonene rundt om på blogg og insta om dagen.
Tror mange har det slik at en går litt lei, og slik er det nok i det blå huset også...
Ikke det at en er arbeidsledig, nei da.
Men alt kan ikke dreie seg om interiør ...

Nei, her i huset er vi i full gang med planlegging av nye kostymer...
Rett etter påske blir det premiere på stykket " Askepott og lillemus Mei"
Så nå klippes det ballkjoler og mammalukker, og det letes på mange loft og kjellere etter mulige rekvisitter.
Det er så herlig å kunne dykke ned i herlige materialer og farge. Jeg blir rett og slett glad av det.
Kanskje er det nettopp derfor interiør er så lite spennende for tiden.

Det planlegges også konfirmasjon i det blå huset. Det skal skje første helgen i mai. 
Invitasjonene ligger under pc- bordet, ikke helt ferdige ennå, men snart.
Bunaden jobbes det på spreng med, det mangler litt brodering før vi kan tenke på monteringen.
Stoff til skjorta er også kjøpt inn, men ikke påbegynt.

Så er planlegging av pynting av bord i gang. Temaet er sommerfugl, valgt av konfirmantene selv.
Det skal gå igjen på alt fra innbydelser til pynt.
Har laget liste over forslag til koldtbord med middelhavsvri :-)
Er jo av den typen som skal gjøre alt selv, og da er planlegging en viktig del. 

Kjedeligt blir det aldri i det blå huset :-)

Ha en inspirerende dag!



2 kommentarer:

  1. Hei på deg og godt nytt¨år ;)
    Ja endelig er det litt farger, ja det kommer mange av disse herlighetene i butikken/nettbutikken ,)) Gleder meg faktisk til å ta fatt på noe nytt, blir nok ikke like mye interiør å se i butikken lenger nå ,)) Ønsker deg en skjønn helg, håper vi ses en gang på våren ;) Klem Anki

    SvarSlett
  2. Travelt i det blå huset skjønner jeg...Takk for innspill ang interiørstiler hos meg!! Jeg har ikke fått med meg diskusjonen...men man må jo nesten fylle livet med litt mer enn interiør ja! Tror ikke jeg hadde klart å ha en blogg med bare interiør som emne. Jeg skrev svar på kommentaren din hos meg, men postet den hos meg selv, så da ser du den jo ikke.(Er visst helt ute av bloggtrening her!) Her er kopien av svaret mitt om du skulle gidde å lese det =): "Er opptatt av design jeg også, synes det er kjempespennende enten det dreier seg om klær, interiør eller andre ting. Det er bra du har evner og talenter til å leve ut interessen din, det krydrer jo livet! Jeg har nok også en slags stilmix her hjemme, men merker at jeg fjerner meg mer og mer fra den søte romantiske stilen, jeg har liksom fått litt nok...Håper bildene blir fine på kontoret ditt!! Forresten helt fantastisk å ha et eget arbeidsrom, det er gull verdt! Nyt dagen!"

    SvarSlett