tirsdag 2. april 2013

Inspirasjon!

Om litt over et år har jeg konfirmant....
Bunaden er påbegynt, men jeg må nok innrømme at jeg ligger litt etter planen der.
Tanken er at det skal være en helhet og en rød tråd gjennom det hele, som gjenspeiler den flotte jenta mi som jeg er så stolt av.
Av den grunn har jeg i dag vært på kurs...
Instruktør var flinke Tone med ToneroseDesign. Vertskap var Diana ved "Hjem til oss " i Lierbyen.
Litt kakepynting har jeg drevet med før, men mye har skjedd siden sist jeg var på kurs.
Og jeg angrer ikke.......
Her kommer det et lite bilderas fra kvelden.









2 kommentarer:

  1. Dette kan jeg tenke meg var artig å være med på!! Blir vel mange kaker der hjemme en stund nå da...farlig å melde seg på sånne kurs =) Koselig at du likte de nye innbydelsene og bordkortene. Jeg blir jo nødt til å lage en liten fest for småjentene i vennekretsen vår, for jeg vil også ha noe å bruke dem til =)
    Ang. flyttingen så er det fortsatt i Mandal ja, jeg er nemlig også svak for den gamle bebyggelsen i sentrum - så det er faktisk dit vi flytter nå, hihi - har drømt om det lenge.Men vi bor så deilig til her også med havutsikt så langt øyet kan se og et "nytt" hus vi bygde selv i 2000, så du kan si vi gikk noen runder i tenkeboksen før vi bestemte oss for å flytte. Men ved å gjøre det blir vi kvitt store deler av lånet og det er en fryktelig deilig tanke, det trakk mye. Da kan vi begge to jobbe mindre og være mer sammen! Huset ligger rett ved det nye kulturhuset "Buen" og den nye bybroa er bare få meter fra huset. Da blir det nok tusleturer til Sjøsanden hver dag, bra trening å svømme den ene veien og løpe tilbake. Er i allefall en plan jeg har...så får vi se da om jeg er flink nok til å gjennomføre det. Blir spennende å flytte på oss litt.Huset er faktisk fra 1890, men er i veldig god stand. En del oppussing må til, men det er helt ok. Vi tar det på langs...Nyt kvelden! klem

    SvarSlett
    Svar
    1. ÅÅÅååå, dere kommer ikke til å angre. Gamle hus har sjel. Lykke til med oppussingen. Klem

      Slett