torsdag 8. november 2012

På besøk hos Anki

Siden jeg er på tur..... På egenhånd kan jeg ta en liten avstikker ditt jeg vil... (smiler) ikke så ofte det skjer, men i dag var det godt planlagt.
Lenge har jeg hatt lyst til å besøke Anki og butikken hennes Landlige hjem på Jessheim. Anki møtte jeg for første gang på blogtreff i Drammen, og siden den gang har jeg fulgt hennes ferd mot å åpne egen butikk....
Nå har butikken hennes 1år's jubileum og heldige meg skulle på seminar i nærheten.
Litt forsiktig entrer jeg butikken(smiler) det er jo lenge siden vi møttes.... Men det er noe rart med det.... Bloggdamer har lett for å finne tonen også utenfor blogglandia og det endte med en stoooor klem.
Litt handling ble det selvfølgelig :-) har lenge ønsket meg øreringer fra Barfota. Et skjerf måtte også bli med hjem, samt et mosehjerte. Det blir nok fint på trappa til det blå huset.
Nå må jeg vel snart tusle ned til foredrag..det er Jørgen Skavland som skal snakke om "Frisk nok for livet" er interessant tema når en som jeg jobber med attføring..... Ja for jeg kan dessverre ikke leve av å sitte bak symaskinen. Like greit kanskje, trenger nemlig å møte folk for å bli inspirert.

3 kommentarer:

  1. så koseligt!
    fine ting du kjøpte med deg:)
    klem fra eli:)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig, jeg har også lyst å besøke den butikken en vakker dag.Fine ting du kjøpte med deg, tenker det var umulig å gå ut fra butikken med tom pose, hehe. Det er visst skikkelig IN med stjerner for tiden, både på klær og interiør. En kul/sartig trend synes jeg.

    SvarSlett
  3. Her går det i stjerner både på jobb og hjemme......
    Tror nok stjerner..... Og da helst i naturmaterialer blir den store juleslageren i år. Må nok innrømme at jeg bare liker trenden med naturmaterialer mer og mer. De siste årene er det nemlig MYE julepynt som ikke har kommet ut av eskene. Men det skal det gjøres noe med... Eldste datter skal nemlig ha "juleloppemarked" til inntekt for klassetur

    SvarSlett