lørdag 27. oktober 2012

Hobby kunstutstilling.....

Hei på deg
Her ser dere årsaken til mitt fravær i det siste....
Men nå er jeg på plass, har akkurat hatt besøk av lokalavisen.....
Mannen jubler, for endelig er huset tømt for alskens rariteter fruen holder på med.
Det har ikke vært aktuelt om å blogge interiør i det siste.
Er dere i distriktet er dere hjertelig velkomne. I dag er det åpent til 16.00 i morgen fra 12.00 til 16.00

Når det gjelder snekkerier, ja så må jeg nok bare innrømme at det ikke er min sterke side. Herren i det blå huset tar seg derfor av den saken :-)

1 kommentar:

  1. Takk for koselig hilsen hos meg, jeg har hatt omtrent hvert sekund okkupert de siste dagene...så jeg har også vært litt fraværende. Dette ser ut til å være en skikkelig storproduksjon ja! De trasppestigene ser bare så kule ut!!!Skulle ønske jeg var i området, hadde vært så gøy å få se ordentlig på det du lager. Er det du som har laget den fine lastebilden i tre også???

    SvarSlett