fredag 18. mai 2012

Dagen derpå.....


I dag har jeg faktisk lånt bilde fra Lierposten....
Har ikke rukket å se på de få bildene jeg selv tok ennå.
Siden det tidvis regnet ganske mye, og jeg ikke hadde med paraply ble kameraet gjemt under sjalet.

PÅ bilde kan dere så vidt skimte Hedda som flaggbærer midt i toget på andre rad(med håret flagrende)

Det ble en litt redusert feiring på oss.
Flere av oss hadde dagen i forveien hostet og harket og slitt med frost rier, deriblant fruen som tilbrakte det meste av dagen før dagen under teppe på sofaen.
Ergo var det herren i huset som sørget for at vi stilte i nystrøkne skjorter på festgudstjenesten i Frogner kirke.

Dette ble en litt spesiell gudstjeneste, da det var min siste som leder av Frogner minigospel.
Ungene sang som noen engler,og kantoren holdt en rørende takketale med overrekkelse av gave fra Frogner menighet.

Etter toget var det som vanlig taler og aktiviteter på skolen....
Vi har nå gjennomført 2 av 6 år i 17. komité....
må jo bare bli helproffe til slutt......
Resten av dagen ble tilbragt på sofaen i det blå huset....


I dag tilbringer 4 av husets medlemmer hjemme, 
mens jeg er på jobb.
I ettermiddag bærer det til Valdres og ny konfirmasjon.
Heldigvis er været spådd å bli bedre.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar