søndag 22. april 2012

Så var endelig helgen her........



Søndag kveld.....
En sliten gjeng har omsider kommet seg hjem.
Nesten litt trist at det er over....
Noen takker for seg, og da dukker det noen nye opp til høsten.



Mange herlige personligheter..
mye talent...



Vår skuespillerinne 
som vi selvfølgelig er veldig stolt av.


Herlig samspill


og spillerglede


og ikke minst mot...
til å gjøre ting litt annerledes.



Noen fikk det kanskje litt vel varmt under kostymene...


Og noen lekte seg ......


Det var nok mange små jenter i salen som kunne tenke seg å være i disse jentenes kostymer.....

Jeg føler meg heldig som har fått lov til å følge disse barn og unge gjennom forberedelser og forestillinger...
Jeg føler meg heldig som har fått lov til å fange og forme deres drømmer om kostymer..
Jeg føler meg heldig som har fått lov til å bli kjent med en gruppe engasjerte foreldre med virkelig dugnadsånd.
Alle mammaer som stilte til sy-dugnad med meg. 
Og spesielt Kristin....takk kjære deg for at du loste meg trykt igjennom.....

Egentlig var det dere som skulle hatt denne buketten som jeg var så heldig å få.....


Takk!

2 kommentarer:

  1. Så herlig at alt var vellykket. Kan godt tenke meg det er bittelitt vemodig når det er over siden en har lagt så mye arbeid, tid og ressurser ned i det. Kos å få se bildene av de små talentfulle og av de flotte kostymene. Er sikker på at barna er litt heldige som har deg på laget, blomstene fortjente du nok!!

    SvarSlett
  2. Takk for sist, bursdagsfesten var helt super !! I går var vi en tur på Bikuben og handlet vidundermaskinen samt tilbehør ... :)

    Flotte bilder fra den forestillingen og kan tenke meg at det var også mye bak kulissene som måtte ordnes og styres med ...

    Ha en fin søndag,
    klem Antje

    SvarSlett