onsdag 13. juli 2011

give away


Give away hos min favoritt Salige Lavendel

Er inne for å prøve og holde litt følge med hva som skjer her inne.
Her er det latmannsdager........sukk, det regner og det regner.....
Det ligger på 6-8 grader om natten, slik at jordbærene ennå ikke er modne.
I dag har sola skint litte granne, men det blåser surt.
Sommernorge er foreløpig ikke mye å skryte av.
Tiden blir benyttet til å sy havfruekostyme til minstefrøkna....
Bilde kommer nok etter vært.

Sommer klem fra meg




1 kommentar:

  1. Tusen takk for reklamen Ingjerd!!(Har visst ikke sett innlegget ditt før nå...) Koselig å vite at SL er en favoritt - jeg blir jo *stolt som en hane* =) Har blitt fryktelig lite blogging på meg også i det siste. Prøver å få jobbet det jeg må og tar så mye fri jeg kan.Sommeren har såvisst ikke vært noe å skryte av nei. Men vi gir aldri oppp håpet om å få en solperiode til!

    SvarSlett