torsdag 19. august 2010

Søte kaker!

Nei da, men ser de ikke deilige ut?????


Har prøvd meg på en såpekake skjønner dere.....



Utrolig morsomt.


I tillegg har det blitt et glass med små rosesåper, lavendelsåper ,shea og rose såper og kaffesåper...

Det skal være marked i Lierbyen lørdag fra kl.10.00-15.00
Tengte jeg skulle henge meg på ....
jobber på harde livet med siste finishen på 6 stk velurkjoler.
Bilder kommer.....
Så får vi se hva vi klarer å finne på.

I morgen (fredag) og lørdag skal de også være loppemarked på menighetshuset i Lierbyen.
Får se om ikke vi får lagt inn en vissit der også, men jeg må en tur inn til Asker og besøke Wallas!
Det ligger en bok der å venter på meg......

Ha en fortryllende aften!



2 kommentarer:

  1. Så artig med såpekake, det har jeg ikke sett før.

    SvarSlett
  2. Hihi, ja de trodde vel det hadde klikket litt i topplokket ditt da tenker jeg. Skulle gjerne sett bilde av hvordan den patineringen ble! Du burde jo lage en egen "kaffepatinering" post her på bloggen din, du skal de det blir en ny hot trend ut av det =)

    SvarSlett