torsdag 1. juli 2010

Pelliser og nytt kjoleprosjekt

Royal candy cane


Fragrans(nutmeg)


Concolour lace




Nytt kjoleprosjekt!


Med strykemerke fra "Wallas verden" og nydelig blonde fra "Salige Lavendel"

Og litt stersj fra Nitsirkna i Lierbyen.
Dette er vist dagen for flere innlegg, men sånn er det bare....
Det er så deiligt når en får ferdigstilt noen prosjekter.
Nå har jeg bare et "kjempeprosjekt" igjen, nemlig rydde på loftet.
Jeg vet nemlig at jeg har noen veskelåser der ute, men hvor......


Ha en fortryllende aften!



3 kommentarer:

  1. Å herlighet hva du tryller fram med symaskinen din! Så nydelig kjolen er, sart og sommerlett. Og som du så har jeg fått bruk for det du lærte meg =) Nå var det vel egentlig ikke nødvendig på sekke-stoffet, for det er så grovt at jeg fint får heklenålen igjennom, men jeg måtte liksom bare prøve det for å se hvordan det funket. Gøy! Har laget mer, men får ikke tatt bilde av det før i morgen. God natt og sov godt!

    SvarSlett
  2. Lekker kjole i nydelig farge. Du er bare kjempeflink. Jeg har også magne syprosjekter oppe i hodet, problemet er å få tid til å realisere dem.

    SvarSlett
  3. Herlig kjole - og fine farger!
    - lykke til med lofts-rydding;-D
    Klem, hege.

    SvarSlett