mandag 11. februar 2013

På tur!

Hallo i luken....
Sitter på flytoget, på vei hjem etter en svært så innholdsrik dag.
Dagen startet klokken 05.45, sukk. Hadde ikke mye lyst til å stå opp nei.
Så bar det i vei til Gardemoen, med påfølgende fly til Vernes.
Så var det seminar på Rica Hell.... Med koselige gjensyn med kollegaer fra Bø i Vesterålen og fra Årdal.
Men jeg hadde et ønske om noe mer, når jeg først var på denne kanten. Nemlig et besøk hos Irina med bloggen al of Irina.
Herlige damen stilte opp på utsiden av hotellet, kjørte meg og min kollega opp til Ersgsaard hvor hun har butikken og åpnet opp bare for oss.
Irina selv er som sine ting en fargeklatt i seg selv. Hun sprudler av liv og engasjement så det er plent umulig og ikke bli smittet.
Butikken hennes er definitivt vært et besøk.... Håper det ikke blir siste gang for min del..... Neste gang bør jeg helst ha med stor varebil og ikke reise med fly slik som nå. Selvfølgelig ble det handlet litt også, men det skal dere få se en annen dag.
Irina tok oss også med på en liten omvisning på Ersgaard, til og med fruen på gården fikk vi hilse på. Så utrolig hyggelig. Gården i seg selv er en opplevelse og det frister virkelig med et litt lengre besøk.
Nå hører det også med til historien at Irina sørget for at vi kom oss trygt til flyplassen(snakk om service) slik at jeg og min kollega kunne komme oss sørover igjen innen leggetid.
Mette av inntrykk og opplevelser.
I morgen er det tilbake til hverdagen ..... Blir nok litt vanskelig å stå opp, men hva gjør vel det ( smiler)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar